Translate

tirsdag den 26. juni 2012

Kreativitet

Hey guys...

En god idé til hvordan i kan lave fødselsdagskort gratis!
Jeg synes det er upersonligt at købe et kort til 30 kroner i Føtex. Derfor laver jeg altid mine kort selv...
Jeg har i 3 år valgt at lave mine fødselsdagskort til folk personligt, da det er mere unikt og sjovere...
De kort jeg laver består primært af billeder af mig og personen, personen alene eller noget i den dur (jeg vælger altid de skøre og sjove billeder, da det giver et skønt grin fra fødselaren). Jeg sætter det valgte billede ind i et word dokument og begynder så at udfolde min kreativitet, husk på at det er dig der bestemmer hvordan det skal se ud, jo mere der er af personlige ting jo gladere bliver personen du giver det til.
Her er et eksempel på hvordan du bl.a. kan lave det :)
Tag jer ikke af billederne, som sagt, det er sjovt at se på :D


Go dag til jer :)

Overandout!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar