Translate

onsdag den 23. maj 2012

Nyt med nyt på!

Hey guys..

Som i kan se på bloggen er der kommet lidt ændringer, så som at du nu kan læse min blog på alle sprog, super fedt, at der nu kan komme en bredere kreds af læsere.
Der er også kommet nogle reklamer, som det kunne være super fedt hvis i trykkede på :D
Men der sker ikke så mange flere ændringer på designet.

Som i nok kan huske fra sidste blog indlæg, havde jeg en lille overraskelse til jer:
Jeg håber i er klar....


JEG SKAL FLYTTE HJEMMEFRA!!!!!!! WUHUHUHUHUHUH

Mig og min veninde Nicoline skal flytte i lejelighed sammen. Jeg er super spændt på hvordan det kommer til at være uden mor :/
Men heldigvis for mig, er det lige ved siden af hvor jeg selv bor - Ret tæt på, nemlig to lejeligheder væk :D

Ja, så glad er jeg for tiden, mit liv er virkelig suverænt for tiden, selvfølgelig er alt ikke en skyfri himmel, men alt det dårlige vælger jeg ikke at fokusere på.

Forsat god aften til jer alle -  hvis i gider må i gerne dele min blog :D

Overandout!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar