Translate

mandag den 2. januar 2012

Første indlæg i 2012 baby!

Hey guys....

Så blev det endelig 2012. Jeg kom godt ind i det nye år. Havde en fantastisk aften med min veninde Line. Her er nogle billeder fra min aften :)

Line og mig det hiver i en ? ved faktisk
ikke hvad de hedder :)
Fint klædt på.
finurligheder.

Skål!
Dessert
Drink.
Nytårstale.
Hygge inden klokken slog tolv
Drinks igen. Barcadi Lemon med Cola og lime.
Popcorn

Stjernekaster
Igen stjernekaster
Vi fik brugt et par stykker ;)
Endelig slog klokken 12

Fyrværkeri :)
 Ja, en hyggelig aften havde vi i hvertfald. Selvom jeg er meeeeega bange for fyrværkeri gik intet galt (heldigvis) :).... Når men slutter nu.. tror hellere jeg burde gå i seng selvom jeg først starter i skole på fredag hæhæ :D

Overandout!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar