Translate

torsdag den 15. december 2011

Im Back!

Hey guys..

Nu er det en del dage siden at jeg skrev sidst, men som sagt IM BACK :)..
Men som skrevet sidst, var jeg til 18 års hos Sára fra min klasse... SHIT DET VAR SÅÅÅ SJOVT... Vi hyggede snakkede, lavede drukspil (hihi), spiste, dansede og alt mulig andet.. Ahhh, det var en god aften.
I lørdags var jeg ude at samle ind til de fattige familier i Danmark, fik ikke tjent så mange penge, men jeg fik ventet 1,5 time på at min veninde kom.. Skidt.. Det endte ud i at jeg søndag aften fik feber, ondt i halsen og det hele, så jeg var sådan set syg mandag...

Nu går jeg og glæder mig til juleferien, som luner i min hjerne. JULESTEMNING IHHH, DET ER SKØNT!

Nu vil jeg vende tilbage til religions timen...

Ha en go dag :)


Lyt til noget 100 monkeys, jeg har den på hjernen :D 

Overandout <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar