Translate

tirsdag den 20. december 2011

HOLLY SHIT!!

Hey guys....

For mindre end en halv time siden gik brandalarmen i min opgang igang!!!! PANIK...
Det sjove i det var at min mor og jeg forholdt os i ro... Jeg panikkede inderst inde for vi kunne ikke høre løben ned af trapperne som hvis der faktisk var brand (det brændte ikke)....
For præcis et år siden (Imorgen) brændte vores nabo bygning. Tænk hvis det så brændte her, freaky alligevel...

Nok om brænd, jeg glæder mig meget til imorgen da jeg har inviteret nogle tøser fra min klasse (Josefus, Narin, Sannie og Sára) hjem og julehygge som en go start på ferien. Vi skal hygge med pebernødder, æbleskiver, juice, spil og julefilm.... Åhh det bliver sååå hyggeligt....

Overandout! <3

2 kommentarer:

  1. Iiiih hvor jeg dog glæder mig Tasse ! <3

    SvarSlet
  2. Tak for en virkelig hyggelig dag, man må sige vi fik et par hemmeligheder frem :D hihhi

    SvarSlet