Translate

tirsdag den 6. december 2011

Galla-premiere og det hele!


Hey guys...

Idag har den stået på DHO, Pyhaaa, den begynder at ligne en færdig opgave.... DET ER KUN GODT.. Hihih...

Når, men ville egentlig vise jer nogle billeder fra min klasses julefrokost :)
Rul ned og tjek dem ud :D

Rigtig jule hygge med Juletræ og GAVER :)
Fint opdækket bord, med juletræ for enden.
Massere mad.
Søde mennesker, i fint tøj
Julebar
Der blev spist og drukket i stor stil :)
Søde mennesker
Vild pakkeleg :)
Selvfølgelig skulle gyngerne på TapE bruges :)
Nogen gik til den med æbleskiver :)
P4 award show ved siden af :)

Senere skal jeg til galla premiere på New Years Eve i imperial, med goodybags, Champagne og det hele :D
Det bliver mega fedt. Jeg skal derind sammen med en der hedder Sigga <3
Meeeen, før jeg tager afsted skal jeg afslutte den skide DHO - opgave. Nogen der vil lave den for mig, nej det tænkte jeg nok. hehe :)

Forsat god dag. Møs møs

Overandout!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar