Translate

fredag den 30. december 2011

Året er ved at gå til ende.

Hey guys....

Så er det snart slut, året er gået så hurtigt. Der er sket så mange fantastiske og forfærdelige ting i dette år.
Hos mig er der sket en masse ting i 2011, bl.a. startede jeg i 2.g, været på EU´s største film skole i Ebeltoft, haft en fantastisk julefrokost, fået en masse nye venner. Mødt Boo Boo Stewart og 100 monkeys (Primært Jackson Rathbone, jeg gik efter :D)


Lidt fra verden.

2.C på Københavns Åben Gymnasium (Bedste klasse)

Ebeltoft med 2.C

Ebeltoft med 2.C

Lækker Julefrokost med 2.C


Mødet med  Boo Boo Stewart :)

Mødet med 100 monkeys :D
Jeg ser frem til et fantastisk 2012 hvor der kommer til at ske så mange ting: Her er min top 4 over de fedeste ting jeg glæder mig til i 2012 :)

1. Glæder mig til at starte i 3.g
2. Min 18 års :D

3. London

4. Prag

Tak for et fantastisk år.   Må 2012 blive et fantastisk år for alle :) <3

Overandout!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar