Translate

onsdag den 16. november 2011

ARGH BOOBOO STEWART!!!!

Hey guys...

OMG har det såååå vildt, for cirka en time siden mødte jeg Natascha Schultz, Booboo Stewart. Shit det var så surrealistisk at møde ham, blev så glad  han snakkede til mig, han spurgte hvad jeg syntes om "The twilight saga: Breaking Dawn part 1", men måtte skuffe ham med et "Jeg har ikke set den endnu, men glæder mig meget" :D
Jeg fik både billede og 2 autografer, vildt alligevel :)... ej, men det var virkelig fedt, han var så PÆN og mega sød og venlig... Årrrh Booboo <3
Jeg ved at billederne ikke er i så god kvalitet, men stadig :) Hihih
Plus at jeg var i nyhederne i to sekunder, men stadig Hihi
Du kan se interviewet her http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45708258:twilightfeberen-har-ramt-danmark.html 
Booboo Stewart og jeg <3

Booboo Stewart <3
Billede blev taget mens de filmede, kan ses i linket der er lagt længere oppe :)

Booboo Stewart <3

Booboo smiler sødt til sine fans <3


Booboos autograf

Booboo´s autograf
Overandout!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar